نکات ارزشمند تولید کننده فیلم به دانشجویان لیم کوک وینگ

  • By Chocolate Tsaone Mogafe
  • 11 August 2011
Limkokwing wins an Outstanding Stand Award at Postgraduate Asia Education Fair

خانم Low به سیاحت ارشیوهای دانشگاه برده شد.در طی‌ بازدید خود به همراهی معاون خلاقیت و نوآوری دانشگاه خانم Tiffanee Marie Lim نگاهی‌ به مجموعه Guli-guli لیم کوک وینگ انداخت.

ساختن فیلم به هیچ عنوان کار ساده‌ای نیست. این کار نیازمند استعداد منحصر به فرد، مهارتهای خلاق، نظم و انضباط و حرفه‌ای بودن در زمینه قرار دادن عوامل مختلف مانند فیلمنامه،دستگاهها، لباس‌ها،کارگردانی، بازیگران،دکوپاژ و موزیک در کنار هم است که میتواند پیش از خود فیلم تمام تماشاگران در سرتاسر جهان را شگفت زده کند.

برای دانشجویان گروه فیلم، رادیو و تلویزیون، این یک موقعیت کمیاب بود تا بتوانند نصیحتهای آموزنده‌ای در مورد ساخت فیلم از یکی‌ از فیلم سازان مشهور کشور خانمLow Ngai Yuen که اخیراً دیداری در دانشگاه لیم کوک وینگ در سایبرجایا داشتند کسب کنند.

زنی برای تمام فصول

مجری یک برنامه شناخته شده تلویزیونی،نویسنده و تولید کننده،خانم low برنده جوایز بسیاری همچون جایزه منتخب تماشاگران در سال ۲۰۰۳ و ۲۰۰۵، جایزه بهترین فیلم کوتاه،جایزه برنامه تلویزیونی مالزی، و همچنین قدردانی از او برای فیلمهای ‘3R’ ‘Your World My World3’ و دریافت جایزه فیلم کوتاه ترسناک ‘The Gil from Ipoh’است.

دیدن کارهای دانشجویان خلاق در گالری طراحی گرفیکی،طراحی محصولات و نمایشگاه کارهای هنری طراحی مد.

به عنوان یک تولید کنند فیلم، از جمله کارهای دیگر او شامل‘Geng Bas Sekolah’,’Kapten Boleh’,’5Jingga’,’Andik’ و ‘KasutTumitTinggi’ است.

خانم-Lowریاست بازاریابی و روابط عمومی مرکز خرید ‌Carrefourسنگاپور و مالزی -جایزه زن جوان موفق سال ۲۰۰۷ را از مجله'Her World' و همچنین جایزه موفق نمونهTop 40 Under-40 از مجله 'prestige' را به خود اختصاص داد.

خلاقیت در اجرای هنر

به عنوان فعال برجسته بازیگری Kakiseni، Ms Low Ngai Yuen زمان خود را وقف یک دهه اجرای هنر بر روی صحنه کرد که رشد مورد نظر صنعت را در کنار خلاقیت و نوآوری قرار میدهد.

او یک برنامه مفهومی‌ دوپهلو را به تصویر کشید تا اشتیاق بینندگان را فزونی بخشد، و۱۰۰ ساعت به هنرهای نمایشی و توسعه انجمن نمایش در ارتباط با جشن صد سالگی روز ملی‌ زن در سال ۲۰۱۱تخصیص داد.

نصیحت او به دانشجویان فیلم و تلویزیون این بود که ارزش در کار اجرای هنر وعبور از موانع با همیاری و کمک جوانها امکان پذیر است؛ وی همچنین به جوانب بنیادی هنر به عنوان یک حرفه اشاره کرد.